رئیس تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان خبر داد: آغاز ثبت نام بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری

 

رئیس تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان از انعقاد تفاهم نامه مابین سازمان شهرداریها و تامین اجتماعی جهت پوشش بیمه ای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، حسین جلیلی در این رابطه اظهار داشت: پیرو تفاهم نامه ای که بین سازمان شهرداریها ، سازمان تامین اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک انجام گرفت، مشکل عضویت و استفاده رانندگان زحمتکش ناوگان حمل و نقل درون شهری اعم از رانندگان محترم تاکسی، آژانس های تلفنی، تاکسی ون، مینی بوس، اتوبوس، نیسان، کامیون و … که زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک فعالیت می‌کنند حل شده و می‌توانند به عضویت بیمه تامین اجتماعی در آیند.

 

وی افزود: موضوع تحت پوشش قرار گرفتن رانندگان از سال ۹۴ به یک معضل تبدیل شده بود و آنها از این تاریخ نمی توانستند به عضویت بیمه تامین اجتماعی در آیند که به لطف خدا این مشکل مرتفع گردید لذا رانندگان محترمی که عضو بیمه تامین اجتماعی نیستند باید هر چه سریعتر با مراجعه به سایت UTCMS.IR سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری در قسمت بیمه تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

رئیس تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در این طرح افرادی که قبلا راننده بودند و اکنون شغل دیگری دارند و از بیمه تامین اجتماعی بهره مند بودند، حذف میگردنند.

 

 

انتهای پیام