نشست دکتر علیرضا ورناصری و دکتر یوسف داودی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با محوریت راه اندازی پتروپالایش بختیاری

 

 

نشست دکتر علیرضا ورناصری و دکتر یوسف داودی با وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با محوریت راه اندازی پتروپالایش بختیاری برگزار گردید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر عبدالملکی گفت : پروژه پتروپالایش بختیاری یکی از مطالبات بحق مردم شمال استان خوزستان است که تسریع در اجرائی شدن و تعیین تکلیف و تکمیل فاز های آن جهت جلوگیری از هدر رفت منابع هیدروکربوری و ممانعت از سوختن گازهای همراه نفت ضروری است که منجر به آلودگی محیط زیست می شود.

وی افزود : باتوجه به آمار بیکاری در منطقه، راه اندازی این پروژه افزون بر ایجاد اشتغال فراوان، ارزش‌ افزوده بسیاری را نیز برای کشور به همراه دارد.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نیز طی این جلسه قول مساعد داد تا ظرف چند روز آینده در جلسه ای پروژه پتروپالایش بختیاری تعیین تکلیف شود همچنین وی وعده داد از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پشتیبانی و حمایت کند و حداکثر توان خود را جهت رفع مشکلات این تیم انجام دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، پتروپالایش بختیاری یکی از مطالبات جدی مردم مسجدسلیمان از دولت است که در صورت راه اندازی ضمن حفاظت از محیط زیست، اشتغال فراوان و کاهش نرخ بالای بیکاری در منطقه را بهمراه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام