فرمانده‌ انتظامی مسجدسلیمان خبر داد: دستگیری عامل انتشار فیلم‌های خصوصی در فضای مجازی

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: فردي كه کلیپ شخصي يكي از شهروندان را در فضاي مجازي انتشار داده بود توسط مأموران پليس فتا شهرستان شناسايي و دستگير شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سرهنگ  حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان در این رابطه اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر ساخت و انتشار کلیپی از وی در فضاي مجازی، بررسي موضوع در دستور كار مأموران پليس فتا شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران با انجام کارهای تخصصی عامل انتشار کلیپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: فرد دستگیر شده که از آشنایان شاکی می باشد در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی بیان داشت.

 

سرهنگ بهاروند در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس فتا سایه ساز امنیت در فضای سایبری است و از شهروندان نیز انتظار می رود به منظور پيشگيري از چنين مواردي از اعتماد نابجا به ديگران و از در اختيار گذاشتن اطلاعات محرمانه خود از قبيل فيلم و تصاوير شخصي به شدت خود داري کنند.

 

 

انتهای پیام