رییس مرکز بهداشت مسجدسلیمان خبر داد: پلمب ۵ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی

 

 

رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان از تعطیلی ۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی طی دو هفته اخیر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از ایل بُنگ، پرویز زمانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف شامل ، آرایشگاه مردانه و زنانه ، نانوایی ، دو واحد توزیع مواد غذایی بوده که به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های مرتبط با پیشگیری از ستاد کرونا از سوی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت مسجدسلیمان شناسایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شدند.

زمانپور در بخش دیگر از سخنان خود افزود: با عنایت به الزام آور بودن رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت انتشار سویه جدید اُمیکرون از کلیه شهروندان‌ درخواست میشود نسبت به تزریق سه مرحله واکسن خود اقدام نمایند . وی با اشاره به اینکه هم اکنون واکسیناسیون کرونا برای کودکان ۵ سال به بالا در حال انجام است از کلیه شهروندان خواست تا با واکسینه نمودن فرزندان خود آنان را در مقابل ویروس کرونا مقاوم سازند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان افزود: با اعلام تداوم و تشدید بازرسی ها از کلیه مشاغل و اصناف توسط کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای طی دو هفته گذشته تعداد ۷۱۸ مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام که ۲۹۵ مورد اخطاریه بهداشتی صادر و ۵ مورد نیز به علت عدم رفع نواقص در مهلت مقرر و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت و با همکاری نیروی انتظامی پلمب گردید.

 

 

انتهای پیام