ایوب سلطانی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان شد

 

از سوی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان،  ایوب سلطانی بعنوان رئیس اداره ميراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان منصوب شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان در فرمانداری و با حضور رضایی فاضل فرماندار این شهرستان برگزار شد.

 

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات احمدپور رئیس سابق اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان، ایوب سلطانی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

 

ایوب سلطانی دانشجوی دکترای باستان‌شناسی و از جوانان فعال و خلاق در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان است و پیش از این بمدت ۸ سال ریاست ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اندیکا و ایذه را بر عهده داشته است و دو سال بعنوان مدیر برتر استان شناخته شد.

 

مسئول امور پایگاه‌های جهانی و ملی خوزستان و رابط و معین پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور از دیگر مسئولیت های رئیس جدید اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان است.

 

پایگاه خبری ایرانیان ضمن تبریک این انتصاب شایسته، برای مدیر جدید میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان آرزوی توفیق روز افزون را دارد.

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند