فرمانده انتظامی خوزستان: فیلم سرقت مسلحانه از اتوبوس قدیمی است / سارقان دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت از مسافران اتوبوس مسافربری در یکی از جاده‌های خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس‌های مسافربری در برخی از شهر های استان خوزستان در طول ۲۴ ساعت گذشته که محتوای کلیپ ها واحد بوده لیکن افرادی معلوم الحال به قصد تشویش اذهان عمومی و ترویج نا امنی در سطح استان مبادرت به انتشار گسترده آنها در فضای مجازی کردند.

وی افزود: کلیپ منتشره مربوط به خرداد ماه می باشد که سارقان مسلح اقدام به سرقت اموالی از مسافران اتوبوس مسیر آبادان به اصفهان کردند که کلیپ مذکور توسط احدی از مسافران تهیه و منتشر شده بود که با توجه به اهمیت موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی طی عملیات های منسجم پلیسی بلافاصله نسبت به دستگیری ۲ نفر از آنان اقدام و نفر سوم نیز طی درگیری با کاراگاهان پلیس آگاهی به ضرب گلوله مجروح و تحت درمان می باشد و کلیه تجهیزات به کار رفته در سرقت از جمله یک قبضه سلاح کلاشینکف، بی‌سیم دستی، جلیقه نظامی، خودرو ،پلاک های جعلی بکار رفته در سرقت کشف شد.

وی بیان داشت: در بررسی‌ها و تحقیقات بعمل آمده از سارقان مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت‌های مسلحانه و به‌ عنف بودند که به تازگی از زندان آزاد و مبادرت به ارتکاب این قبیل اعمال مجرمانه کرده‌اند.

سردار صالحی ضمن تکذیب خبر سرقت مسلحانه از اتوبوس مسافربری در ۲۴ ساعت گذشته‌، تاکید کرد: پلیس فتا با کسانی که با انتشار اخبار کذب و جعلی در فضای مجازی موجبات تشویش اذهان عمومی و کاهش احساس امنیت در جامعه را فراهم کنند، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام