سرپرست جدید و شهردار آینده مسجدسلیمان امروز انتخاب میشوند

 

 

با رد صلاحیت روح الله جلیلی از سوی هئیت حل اختلاف استانداری، انتخاب سرپرست جدید و شهردار آینده مسجدسلیمان در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

 

 

پایگاه خبری ایرانیان، کیوان علاسوند، گمانه زنی ها برای انتخاب سرپرست جدید و شهردار آینده مسجدسلیمان آغاز شده است و گفته می‌شود در جلسه ظهر امروز شورای شهر تکلیف مدیریت شهرداری روشن خواهد شد.

به گفته برخی منابع؛ یکی از نیروهای تحصیلکرده و باتجربه شهرداری که قبلا هم در رده های مختلف مدیریتی فعالیت داشته گزینه احراز پست سرپرستی شهرداری مسجدسلیمان است. همچنین یک عضو شورای شهر ادوار گذشته نیز از بیشترین بخت و اقبال برای شهردار شدن بهره مند است.

بر اساس برخی شنیده ها، گزینه تقریباً قطعی شورا برای شهردار شدن، یکی از مدیران سابق، بی حاشیه و باتجربه شهرستان است و از پایگاه اجتماعی مناسبی در میان مردم برخوردار میباشد و با اوضاع شهر و شهرداری بیگانه نیست.

نشست ویژه و فوق العاده اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با هدف انتخاب سرپرست‌ و شهردار در حالی قرار است تا ساعاتی دیگر برگزار شود که اختلاف شدید میان نمایندگان مردم در پارلمان شهری باعث لغو پی در پی جلسات در ماه‌های اخیر شده و دو دستگی و اختلاف در شورای ششم بیش از قبل نمایان شده است.

انتخاب هیات رئیسه سال دوم شورا هم در دستور کار قرار دارد و احتمالا بزودی شاهد رای گیری برای تعیین رئیس، نائب رئیس، منشی ، خزانه دار و روسای کمیسیون های مختلف شورا هم خواهیم بود.

 

 

شورا اما با چالش های مهمتری روبروست. نارضایتی شدید مردم از عملکرد منتخبان خود به اوج رسیده است و مشروعیت شورای ششم را بشدت تحت الشعاع قرار داده است.

نارضایتی مردمی و اتفاقات اخیر پیرامون شورا و شهرداری این نهاد را به سمت انحلال سوق داده است و بعید نیست در آینده نزدیک خبرهای ناگوارتری از شورا به گوش برسد.

شورای ششم نشان داده برای غوطه ور شدن در حاشیه بسیار مستعد و دارای پتانسیل است. بر کسی پوشیده نیست که نحوه عملکرد شورای ششم در یکسال اخیر چیزی شبیه فاجعه بوده است و بنظر میرسد برخی اعضای شورا با نحوه عملکردشان عُمر این شورا را کوتاه خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام