سرپرست شهرداری مسجدسلیمان: چندین پروژه عمرانی و خدماتی در محدوده سطح شهر در حال اجرا است

 

 

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت : چندین پروژه عمرانی و خدماتی در محدوده سطح شهر در حال اجراست.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، علی هزارسی با اعلام این خبر بیان داشت : با توجه به تشکیل کمیته تحول و زیباسازی شهرداری ، پروژه های متعددی در حوزه عمرانی و خدماتی توسط نیروهای خدوم و تلاشگر شهرداری در سطح نقاط مختلف شهر مسجدسلیمان در حال اجرا هستند که امیدواریم با بهره برداری آنها بخشی از مشکلات شهروندان برطرف شود.

 

وی ادامه داد : یکی از نقاط ترافیکی شهر مسجدسلیمان محور حدفاصل میدان پنج بنگله تا باشگاه مرکزی بوده است که با اجرای پروژه تعریض بلوار پنج بنگله ، ۱۲۰ متر طول جاده تعریض شد که در نتیجه ۳۰۰ مترمربع به سطح معبر ورودی بلوار اضافه شده است و با آسفالت این بخش طی روزهای آتی تا حد زیادی ترافیک این محور مهار خواهد شد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اضافه کرد : همچنین در این پروژه : احداث معبر پیاده رو شامل کف پوش ، جدول کاری ، سقف بندی و نورپردازی و تعویض آلاچیق ها در آیلند بلوار اجرا شده است.

 

هزارسی خاطرنشان کرد : پروژه مهم دیگر جابجایی المان میدان هوانیروز میباشد که به صورت همزمان ترمیم و اصلاح محوطه سازی  شامل : کفپوش گذاری، نورپردازی ، تعویض آلاچیق ها، تعویض ایستگاه اتوبوس و مبلمان شهری اجرا خواهند شد و امیدواریم طی ماه آتی تکمیل گردد.

 

وی در ادامه اظهار داشت : تعریض محور سه راه اسکاج، جانمایی و احداث بازارچه حضرت ولیعصر در منطقه نفتک جنب ترمینال مسافربری، اصلاح هندسی و پیاده روسازی ورودی پل چمران و دره اشکفت ، بازسازی و تعمیر آب نمای میدان علی مردان خان ، شناسایی نقاط حساس و پرتردد شهری و نصب برج نوری در سطح شهر، بررسی و طراحی میدان های ورودی شهر، روشنایی میدان باشگاه مرکزی ، روشنایی و نورپردازی پیاده رو تپه شهدای گمنام نفتک از جمله برنامه هایی است که در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان قرار دارد‌.

هزارسی در پایان با بیان اینکه این پروژه‌ها یکی بعد از دیگری تکمیل و به بهره‌برداری می رسند، خاطرنشان کرد : امیدواریم با تکمیل این پروژه ها، شهروندان شریف و فهیم مسجدسلیمان طعم خوش خدمت را بچشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگارش و انتشار: کیوان علاسوند