سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان خبر داد:

پایان اعتصاب کارکنان شهرداری مسجدسلیمان/هفته آینده حقوق دو ماه واریز می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از پایان اعتصاب پنج روزه کارکنان شهرداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، روح الله جلیلی سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان در تماس تلفنی با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت : با پیگیری های اعضای شورا، شهردار و فرماندار محترم شهرستان و مساعدت اُستاندار و مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در هفته آینده حقوق دو ماه کارکنان به حسابشان واریز خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر ادامه داد : امروز به اتفاق آقایان زمانپور رئیس شورا ، زمانی نایب رئیس و سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با حضور در میان کارکنان معترض شهرداری از آنان خواستیم اعتصاب را پایان داده و بر سر کار خود برگردند تا در هفته آینده دو ماه حقوق به حسابشان واریز گردد.
جلیلی تصریح کرد : وعده داده شده از جانب شورا و شهردار مورد موافقت کارکنان شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفت و با پایان تحصن بر سر کار خود برگشتند تا روال کاری این نهاد خدماتی به حالت عادی بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، پرسنل شهرداری مسجدسلیمان از ابتدای هفته گذشته در اعتراض به سه ماه حقوق عقب افتاده، حق بیمه و دیگر سنوات دست به تحصن زدندو در محوطه این اداره تجمع کردند. شهرداری در هفته گذشته تقریبا به حالت تعطیلی کامل درآمد و هیچگونه فعالیتی چه در واحدهای اداری و چه در واحدهای خدماتی صورت نمی گرفت.

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند

 

انتهای پیام/