رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار مسجدسلیمان

 

کتاب شهدای ورزشکار مسجدسلیمان به همت سازمان‌ بسيج ورزشکاران و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان رونمایی شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از حبیب خبر، رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان در حاشیه آیین رونمايي گفت: در این کتاب صد صفحه ای خلاصه ای از زندگی نامه وتصاویری از شصت شهید ورزشکار والا مقام شهرستان مسجدسلیمان درج شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر ویژه ازتلاش های تاثیر گذار سازمان بسیج ورزشکاران مسجدسلیمان و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان در تهیه این کتاب پرمحتوا گفت: از سال جاری، خوزستان میزبان کنکره بزرگ ملی شهدا است و تلاش خواهیم کرد باحضوری فعال درکمیته ورزش این کنکره ، به طور شايسته ای شهدای ورزشکار خوزستان را معرفی کنیم.

سرهنگ رضا باقری افزود: همچنین با فعال شدن کمیته حفظ و نشر آثار شهداي ورزشکاران خوزستان در سازمان بسیج ورزشکاران برآن هستيم برنامه مدونی برای ملاقات و دیدار باخانواده شهدای ورزشکار استان و یادواره شهدای ورزشکار را در شهرهای مختلف استان برگزار نماییم و رقابت های ورزشی استان را مزین به نام شهدای ورزشکار خوزستان کنیم.

گفتنی است: در آیین رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار مسجدسلیمان، سرهنگ زکی پور معاون سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان، معاون فرماندار، مسوولان ادارات ارشاد و ورزش و جوانان، جمعی از پیشکسوتان ورزش و خانواده های معزز شهدای ورزشکار مسجدسلیمان و حضور داشتند.

 

 

 

انتهای پیام