شهر گُلگیر مزین به عطر دو شهید گمنام دفاع مقدس می شود

 

شهر گُلگیر میزبان دو تن از شهدای دفاع مقدس خواهد بود. شهدایی که پس از حدود سی سال دوری به آغوش وطن باز می گردند و در گمنامی در خاک وطن آرامش میگیرند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شهردار گُلگیر در گفتگو با خبرنگار ما در این ارتباط گفت : طبق هماهنگی های صورت گرفته، پیکر مطهر دو شهید والامقام و ارزشمند دفاع مقدس در آخرین تفحص به مسجدسلیمان می آید و با تشییع در شهر گُلگیر ، در دامان کوه سر به فلک کشیده آسماری به خاک سپرده خواهند شد.

سلیمان آقابیگی افزود : با هماهنگی سایر دستگاهها در حال آماده کردن محل خاکسپاری این دو شهید گرانقدر هستیم که جا دارد در این ارتباط از زحمات امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان، فرماندار محترم ، بخشدار محترم گُلگیر ، امام جماعت محترم شهر گُلگیر، اعضای محترم شورای اسلامی شهر گُلگیر، بنیاد شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مسجدسلیمان، ستاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و همکارانم در شهرداری گلگیر که با جدیت پیگیر این کار مهم و ارزشی هستند، تقدیر بنمایم.

شهردار گُلگیر در خاتمه بیان داشت : کارخانه سیمان کارون با در اختیار گذاشتن ماشین آلات کمک های شایانی به ما داشتند که از مدیریت این کارخانه بویژه مهندس رحمانی قدردانی مینمایم.

به گفته شهردار گُلگیر ؛ قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام دفاع مقدس در یکی از روزهای اربعین حسینی و یا بیست و هشتم صفر مقارن با رحلت پیامبر اکرم (ص) در شهر شهید پرور گُلگیر انجام شود.

 

 

 

 

 

 

     نگارش و انتشار : کیوان علاسوند