عزم جدی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بمنظور حل مشکل اسناد مالکیت اراضی شهرک صنعتی شماره ۲ مسجد سلیمان

 

 

مدیر عامل شرکت شهرک های خوزستان از اینکه پس از سال ها هنوز مشکل اسناد مالکیت اراضی شهرک صنعتی ۲ مسجدسلیمان حل نشده است گلایه کرد و گفت : رفع این مشکل نیازمند عزم جدی دستگاه های مرتبط است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با بیان مطلب فوق به سرمایه گذارای های انجام شده در شهرک اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرک که با محوریت توسعه ی شمال خوزستان راه اندازی شد، تاکنون توانست نقش مثبتی در تولید و هم چنین اشتغال زایی ایفا نماید و بخشی از بار مشکلات بیکاری را مرتفع نماید.

علی مهدی پور در ادامه به کارخانه های بهره برداری شده در این شهرک اشاره کرد و افزود: در این شهرک دو کارخانه ی بزرگ تولید آلمینیوم و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند اما تاکنون مشکل اسناد ملکی آنان حل نشده است.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه ضمن قول مساعد اظهار داشت: عزم بر این است که مشکلات حقوقی این واحدها در اسرع وقت حل و فصل و راه برای توسعه آنها هموار گردد تا بتوانیم واحدهای جدید صنعتی در این شهرک مستقر نماییم،

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: برای این منظور در اولین دیدار با دکتر حسینی محراب استاندار محترم خوزستان خواهیم خواست که در این رابطه دستور مساعد و عاجل صادر نمایند.

بر اساس این گزارش فرماندار مسجدسلیمان نیز در این دیدار طی سخنان کوتاهی به تولید و رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: فرآهم آوردن هر چه بهتر شرایط تولید باعث رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد که در شهرک های صنعتی مسجد سلیمان این ظرفیت به خوبی وجود دارد.

پیمان مولایی در خاتمه سخنان خود افزود: به همین منظور باید برای رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران تمام تلاش خودرا معطوف و با همکاری لازم مشکلات مرتفع شوند.

شایان ذکر است: اخذ سند مالکیت و تعیین حدود قانونی واحدهای صنعتی یک عامل مهم در تثبیت زیرساخت های شهرک و ارائه خدمات مالی و حمایتی برای واحدهای صنعتی خواهد بود.

 

انتهای پیام