سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری: اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت به مسجدسلیمان اختصاص داده شده است

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت : باید تعامل بین بخشی در بین ادارات در راستای رفع مشکلات شهرستان تقویت شود و از جزیره ای عمل کردن پرهیز گردد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، پیمان مولایی در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: مدیران باید در خدمت مردم باشند و احترام و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار همه مسئولین ادارات باشد. مدیران الگوی پرسنل هستند و باید وقت شناسی را رعایت کنند و بموقع در محل کار حاضر شوند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ادامه داد: تعامل بین بخشی در بین ادارات در راستای رفع مشکلات شهرستان باید تقویت و از جزیره ای عمل کردن پرهیز شود زیرا گره خیلی از مشکلات در شهرستان، عدم تعاملات بین بخشی است و لازم است مدیران فاصله خود را با خبرنگاران کم کنند و خدمات نظام اطلاع رسانی شود.

 

وی افزود: نظام مهندسی نظارت جدی و دقیق روی ساخت و سازها داشته باشد تا کیفیت و استاندارد های لازم رعایت شود همچنین سرعت عمل در پروژه ها در شهرستان باید بیشتر شود.

 

مولایی بیان داشت : در کنار خدمات فراوان بانک‌ها اما مردم در برخی حوزه ها بویژه در بحث پرداخت تسهیلات از بانک ها گلایه مند هستند و باید مسیر اعطای تسهیلاتِ اشتغال، فرزند آوری و… را برای مردم تسهیل کنند.

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: دولت خدمتگزار اعتبارات بسیار خوبی به مسجدسلیمان اختصاص داده است و نماینده محترم هم با جدیت در وزارت خانه ها و ادارات کُل پیگیر مطالبات شهرستان است و خوشبختانه در چندمدت گذشته در مسجدسلیمان پروژه های بسیار خوبی تعریف شده است.

 

مولایی با اشاره به برخی از این پروژه ها گفت: پروژه بهسازی جاده قدیم مسجدسلیمان (تنگ تلفن) با اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد تومان در مرحله مناقصه است. شروع پروژه جمع آوری گازهای همراه در شهرستان با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومانی در شهرک صنعتی شماره ۲ از اواخر تیرماه آغاز خواهد شد، آغاز تکمیل پروژه پل های ورودی شهر با ۴۲ میلیارد تومان، پروژه اتصال خط لوله گاز شهری دانشگاه تا هفت شهیدان که بزودی شروع می شود، پروژه فاضلاب شهری با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان از نفتون تا فلکه باشگاه مرکزی، افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم در تیرماه، پروژه پتروپالایش که با برگزاری چندین جلسه در اهواز و پیگیری نماینده محترم شهرستان تقریبا موانع موجود آن برطرف شده است و بزودی کلنگ زنی می شود و بخش زیادی از پروژه های تعریف شده از محل بودجه نفت تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی تامین می‌شوند.

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بیان داشت: بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه فاضلاب فعال در شهرستان داریم و از ۳ سال گذشته تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در روستاهای بخش گلگیر انجام یا در حال تعریف شدن است.

 

مولایی خاطرنشان کرد: در بخش آموزش هم حدود ۲۱ مدرسه شهرستان که بصورت نیمه کاره رها شدند پس از سفر معاون وزیر آموزش و پرورش مصوب شده است و پروژه تکمیل و مقاوم سازی دیگر مدارس بزودی توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام