آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان ستاد شبکه بهداشت و ساختمان ۱۲ واحدی زیست پزشک خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، دکتر یاسر جلیلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت مقوله سلامت و افزایش فضای فیزیکی جهت ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی اتمام پروژه های بهداشت و درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

وی ادامه داد: در همین راستا هم اکنون عملیات ساخت چندین پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان از جمله مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چشمه زالوک، مرکز خدمات جامع سلامت منطقه سالور، خانه بهداشت تمبی، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و همچنین ساختمان ۱۲ واحدی زیست پزشک با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در حال انجام است.

 

دکتر یاسر جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با پیگیری های انجام شده طی یک سال گذشته چندین پروژه عمرانی دیگر در این مجموعه از قبیل پایگاه سلامت کولرشاب و خانه بهداشت جاجو سفلی به اتمام و بهره برداری رسید، همچنین پروژه ساختمان بخش اورژانس تخصصی مستقر در بیمارستان قدیم و پایگاه بهداشتی شیخ مندنی پایان یافته و هم اکنون تلاش مجموعه بر این است با تجهیز آن در آینده نه‌ چندان دور این دو ساختمان نیز به بهره داری برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام