به میزبانی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان؛ آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان برگزار شد

 

به منظور پاسداشت روز خبرنگار آیین تجلیل از اصحاب رسانه مسجدسلیمان به میزبانی فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در ابتدای این نشست سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت : ۱۷ مرداد یادآور تلاش ،  سختکوشی و مجاهدت همه عزیزان عرصه خبر است که در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بی پروا ورود کردند و جانشان را تقدیم نمودند.

وی افزود: خبرنگاران نقش مهمی را ایفا می‌کنند و رسالت بسیار حیات بخشی بر عهده دارند. یار دوازدهم پلیس هستند و همراهی بسیار خوبی با پلیس دارند و با روشنگری خود هدایت افکار عمومی را به بخوبی به پیش می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد : در فرهنگ ما برخورد با اصحاب رسانه  بخوبی جا نیفتاده است و باید احترام و قداست خبرنگار حفظ شود تا آنها بتوانند روشنگری خود را به نحو اَحسن انجام دهند.

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: امانتداری یکی از موارد و موضوعاتی است که در دین اسلام هم نسبت به آن تاکید شده است و خبرنگاران بخوبی آنرا حفظ کرده اند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان داشت : حجمه های بسیار سنگینی در خیلی از موضوعات بویژه در بحث اقتصادی بر کشور وارد شده است که با کمک خبرنگاران تا کنون خنثی شده است.

در پایان این نشست خبرنگاران ضمن تقدیر از سرگرد حاجت پور معاونت فرهنگی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان بخاطر تعامل و همکاری بسیار مناسب با اصحاب رسانه ، به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردمی از پلیس پرداختند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام