با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، شهردار و جمعی از مدیران ادارات از اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر در مسجدسلیمان تجلیل شد  

 

 

آیین روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطر درگذشتگان عرصه خبر و اطلاع رسانی و با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه ، شهردار و جمعی از مدیران ادارات مسجدسلیمان در فرمانداری این شهرستان برگزار و از فعالان این حوزه تجلیل شد

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، در ابتدای این مراسم امام جمعه موقت مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای عرصه خبر گفت : اوضاع نگران کننده ای در شهر مسجدسلیمان داشتیم و سکاندارانش به فکر تغییر شرایط و بهبود اوضاع نبودند اما با تغییراتی که صورت گرفت و حضور فرماندار و شهردار اکنون وضعیت شهرستان کمی بهتر شده اما باید همه پای کار بياييم و در کنار مدیران دلسوزی که نام بردم ، کمک کنیم تا شاهد پیشرفت و عمران شهرمان باشیم‌.

 

حاج آقا داودی ادامه داد: بودجه های بسیار خوبی به شهر داده شد اما وقتی کسانیکه بالای سر این بودجه ها هستند ، به فکر شهر نیستند و دلشان به حال شهر نمی‌سوزد و فقط به منافع خودشان توجه میکنند، نتیجه همانی می‌شود که امروز شاهد آن هستیم.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان انعکاس مشکلات در سطوح استانی و کشوری را بسیار ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا نیازها کمبودها و مشکلات به گوش مدیران استان و کشور برسد و مطمئن باشید شهریکه اینهمه منابع عظیم انرژی دارد ، گره مشکلاتش با اراده جمعی و انعکاس آن به سطوح عالی مدیریتی کشور قابل باز شدن است.

 

وی یکی از مشکلات اصلی مسجدسلیمان را ناشی از انتخاب‌های اشتباه دانست و گفت : باید در بُرهه های حساسی چون انتخابات مجلس، شورای شهر با فرهنگسازی و روشنگری فضایی را ایجاد کنیم تا مردم بهترین ، شایسته ترین و دلسوز ترین افراد را انتخاب کنند تا جلوی اتلاف  اینهمه بودجه و بیت المال گرفته شود‌.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان هم در سخنانی کوتاه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر درگذشتگان این عرصه به برخی اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت : ساماندهی مراکز فرهنگی و هنری در سطح شهرستان، افتتاح و بهره برداری از خانه هنر مسجدسلیمان، راه اندازی سینمای دیجیتال و پیگیری قطعه هنرمندان با حمایت و همکاری شهرداری بخشی از کارهای صورت گرفته در طول سه سال گذشته است.

 

فاطمی همچنین از جامع رسانه ای مسجدسلیمان خواست تا با ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور ضمن اخذ مجوزهای قانونی، فعالیتی کاملا قانونمند و در چهارچوب قوانین و مقررات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند و از مزایای آن نیز بهره مند گردند.

 

در این آیین خبرنگاران مسجدسلیمان به بیان دیدگاه‌ها ، نقطه نظرات و مطالبات مردم پرداختند و از گرفتاریها و مشکلات حرفه خبرنگاری سخن گفتند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان هم ضمن عذرخواهی از خبر نگاران بدلیل تاخیر چند روزه در برگزاری روز خبرنگار گفت: بدلیل سفر کاری و دیدار با برخی وزرا و مدیران کشوری نتوانستیم در هفدهم مرداد این برنامه را برگزار کنیم.

 

مولایی با اشاره به نقطه نظرات مطرح شده و گلایه های به حق جامعه رسانه گفت : همه مطالب و درخواست ها و مشکلات جامعه خبری را یادداشت کردم و انشاالله که این نقطه نظرات و این مطالبات ارزشمند چراغ راه آینده ما باشد و با استفاده از آنها بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد بهبود وضعیت شهرمان باشیم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، اسامی مدیرانی که به احترام جامعه رسانه ای و به منظور ارج نهادن به مقام خبرنگار در این آیین حضور داشتند:

حاج آقا داودی امام جمعه مسجدسلیمان

مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان

اردوان قنبری معاون فرمانداری مسجدسلیمان

آرش قنبری شهردار  مسجدسلیمان

سرهنگ سعیدی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان

منصورنیا رئیس کمیته امداد

شعبانی رئیس اداره صمت

رضایی رئیس اداره راهداری

شرفی رئیس اداره دامپزشکی

بهرامی رئیس اداره راه و شهرسازی

چراغی رئیس اداره تعزیرات حکومتی

هاشمی رئیس اداره منابع طبیعی

احمدی مدیر توزیع برق مسجدسلیمان

نقدی بخشدار گل گیر و سلطانی بخشدار مرکزی

…همچنین آرمان موری احمدی نویسنده ، محقق و شاعر نام آشنا و توانمند بختیاری و از کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد مسجدسلیمان مجری آیین گرامیداشت روز خبرنگار بود.

 

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند