نشست هم اندیشی سرپرست تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان و نمایندگان خطوط تاکسی درون شهری با رئیس پلیس راهور شهرستان برگزار شد

 

نشست هم اندیشی سرپرست تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان و نمایندگان خطوط تاکسی درون شهری با رئیس پلیس راهور شهرستان در محل تاکسیرانی برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در ابتدای این نشست سرپرست تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت : با توجه به این که سیاست تاکسیرانی به نمایندگی از شهرداری مسجدسلیمان بر این است که با حمایت از تاکسیرانان، زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را فراهم آورد، مقرر گردید این نشست برای دستیابی به نتیجه بهتر و تعامل میان تاکسیرانی، پلیس راهور و رانندگان تاکسی برگزار شود و در آینده شاهد برگزاری منظم این نشست ها خواهیم بود تا با بررسی مشکلات و مشارکت در ارائه راهکارها، کم و کاستی های حوزه حمل و نقل درون شهری را به حداقل برسانیم.

رضا باقرنیا ادامه داد: نگاه ما نسبت به حمل و نقل درون شهری نگاهی مثبت و در جهت رفع مشکلات است‌ و شهرداری با تمام توان تلاش می کند تا با بهبود اوضاع انگیزه لازم برای فعالیت همه تاکسیران ها فراهم شود.

در ادامه رئیس پلیس راهور مسجدسلیمان با بیان اینکه رانندگان تاکسی نمایندگان فرهنگ و شخصیت شهرستان هستند گفت : اگر مهمانی وارد شهر شود، نحوه برخورد رانندگان می تواند غنا و جایگاه فرهنگ والای این شهر را به مهمانان معرفی نماید.

سرگرد سید محمد موسوی افزود : بخشی از خدماتی که به مردم داده می‌شود توسط رانندگان تاکسی است لذا انتظار میرود نظم و انضباط را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی قشر زحمتکش و کم درآمد در سطح کشور هستند که باید حمایت شوند و این حمایت می‌تواند توسط ادارات و دستگاه‌های مختلف صورت گیرد.

سرگرد موسوی ، فعال شدن گشت تاکسیرانی ،  ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و تجهیز آنها ، جمع آوری تابلوهای اضافه در سطح شهر و جانمایی جدید برای نصب ایستگاه‌های تاکسی ، برخورد با رانندگانِ کمکیِ فاقد صلاحیت ، اطلاع رسانی در خصوص موضوعات مختلف با نصب پلاکارد و یا از طریق فضای مجازی و نصب بنرهای آموزشی ، توجه به وضعیت ظاهری رانندگان و خودروی آنها ، برخورد قاطع با مسافربرهای شخصی از طریق مراجع قضایی، برخورد قاطع با تاکسی داران متخلف و حادثه ساز ، ضرورت نصب کلیه آرم و علائم و کد شناسایی توسط تاکسی داران و نظارت مستمر بر فعالیت رانندگان و الزام بر بروز رسانی مدارک هویتی آنها را از مهم ترین برنامه های پلیس راهور و تاکسیرانی مسجدسلیمان دانست و بر اهمیت و جدی گرفتن هر یک از این موضوعات تاکید کرد.

رئیس پلیس راهور مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : باید در کنار برخورد قاطع با رانندگان بی انضباط و متخلف ، هر سال از رانندگان قانون مند و منضبط هم تقدیر بعمل آید تا با ایجاد دلگرمی و انگیزه در بین تاکسیداران میزان تخلفات را کاهش دهیم.

سرگرد موسوی ادامه داد : برابر ماده ۲۲۰ آیین نامه رانندگی ، بستن کمربند در تمامی جاده ها هم برای رانندگان و هم برای سرنشینان خودروها الزامی است و انتظار می‌رود تاکسیداران به کلیه قوانین و مقرارت پلیس پایبند باشند‌.

رئیس پلیس راهور مسجدسلیمان، دودی کردن شیشه های تاکسی ، خرابی چراغها ، فرسودگی مخازن گاز تاکسی و نامناسب بودن وضعیت فنی تاکسی‌های حمل مسافر درون شهری را از دیگر موارد برخورد پلیس با تاکسیداران متخلف عنوان کرد.

در انتهای این نشست نمایندگان خطوط تاکسی درون شهری به بیان دیدگاهها ، نقطه نظرات و برخی مشکلات تاکسیداران پرداختند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام