جراحِ رکوردار مرام پزشکی ثبت نام خود را نهایی کرد/ دکتر رضا جباری رسماً از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا وارد انتخابات مجلس شد

 

 

دکتر رضا جباری رسماً ثبت نام نهایی خود را برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل انجام داد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، یکی از نزدیکان دکتر جباری در گفتگو با ما از ثبت نام نهایی ایشان و قطعی شدن حضورشان در انتخابات پیش رو خبر داد.

دکتر رضا جباری فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات و دارای بورد تخصصی است. وی همچنین دارای درجه ی دکترا حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و درجه ی دکترا تخصصی در رشته ی جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و با بیمارستان‌های پاستور نو ، امام رضا و گاندی تهران همکاری می‌کند.

این پزشک خادم امام رضا (ع) نیکوکارترین و خیّرترین پزشک کشور است و بیش از بیست سال است که بهمراه تیم پزشکی و دستیارانش در مناطق مختلف کشور بیماران را بصورت رایگان ویزیت می‌کند.

جراح رکوردار مرام پزشکی در کشور  تا کنون بیش از ۸ هزار جراحی انجام داده است که بخش زیادی از آن بصورت رایگان و برای افراد بی بضاعت ، مستضعف و کم بضاعت انجام شده است.

دکتر جباری اُستادیار دانشگاه از شانس های اصلی حضور در بهارستان از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل است و می‌توان پیش بینی کرد که با شرکت ایشان تنور انتخابات در این حوزه داغ و پرحرارت خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام