درگیری لفظی سرمربی و دروازبان٬ اولین خروجی نفت مسجدسلیمان مشخص شد

 

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از درگیری با سرمربی این تیم و اخراج از اردو، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

پایگاه خبری ایرانیان٬ گفته می شود روز قبل از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال خوزستان مبالغی به بازیکنان نفت داده شد اما پولی به میلاد فراهانی که از بازیکنان باسابقه این تیم در لیگ برتر به حساب می‌آید داده نشد. این موضوع اعتراض فراهانی را در پی داشت و به علیرضا مرزبان سرمربی این تیم گفت که چرا به من پول نمی‌دهید؟که مرزبان در جواب او اعلام کرد تو چرا باید پول بگیری؟
در ادامه سرمربی نفت مسجد سلیمان به دروازه‌بان تیمش گفت که بیشترین پول را گرفته‌ای و چرا باید دوباره پول بگیری؟! این جر و بحث‌ها باعث شد تا بین فراهانی و مرزبان درگیری لفظی رخ بدهد و درنهایت سرمربی تیم دروازه‌بانش را روز قبل از بازی با استقلال خوزستان از اردو اخراج کرد.

کشمکش بین سرمربی و دروازبان با سابقه تیم نفت به همینجا ختم نشد و این تصمیم با واکنش فراهانی روبه‌رو شد و به سرمربی تیمش گفت تو با من مشکل داری که مرزبان در جواب به دروازه‌بان تیمش گفت که تو چه کسی هستی که من با تو مشکل داشته باشم؟!
پس از این اتفاقات،‌ فراهانی ساکش را برداشت و به حالت قهر از جمع هم تیمی هایش جدا شد و سپس با حضور در باشگاه  قراردادش را با نفت مسجد سلیمان فسخ کرد و از این تیم رفتنی شد.

به گفته برخی از افراد نزدیک به تیم نفت مسجدسلیمان٬ مسئولان این باشگاه به قول‌هایی که به فراهانی در زمان عقد قرارداد داده بودند عمل نکردند.
میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس این خبر را تأیید کرد.

 

انتهای پیام/