گزارش پایگاه خبری ایرانیان از همایش پیاده روی خانوادگی و جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر گُلگیر + تصاویر

همایش باشکوه پیاده روی خانوادگی و جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، همزمان با دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور، در شهر گُلگیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در این همایش باشکوه که با استقبال مردم بویژه خانواده های شهر گُلگیر همراه شد،برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری به اجرا درآمد.

پیاده روی از میدان آب درمانی تا تپه نور الشهداء، ادای احترام به دو شهید گمنام شهر گُلگیر و قرائت فاتحه بر مزار این یادگاران انقلاب، تلاوت آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، تجلیل از دو جانباز ارزشمند دفاع مقدس، تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان نوجوان گُلگیر در رشته رزمی تکواندو، اجرای موسیقی زنده، اجرای نمایش طنز، شاهنامه خوانی توسط دختر نوجوان شهر گُلگیر، قرعه کشی و اهداء جوایز مختلف به شرکت کنندگان شامل هدایای ۵۰۰ هزار تومانی، ۵۰ هزار تومانی و لوازم و البسه ورزشی به شرکت کنندگان و اجرای بخش هایی از ورزش زیبای باستانی از آیتم های این همایش باشکوه بود.

در ابتدای مراسم شهردار و اعضای شورای شهر گلگیر با حضور در میدان آب درمانی به شرکت کنندگان خوش آمد گفتند که این بخش با اجرای موسیقی اصیل بختیاری ( توشمال ) همراه شد و شور و نشاط خاصی به همایش داده بود.

اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و هیأت ورزش های همگانی در برگزاری همایش سنگ تمام گذاشتند و همراه با امام جمعه شهر گُلگیر ، بخشداری، شهرداری و شورای شهر گُلگیر در برپایی این همایش دیدنی حضوری شایسته داشتند.

 

شهردار گُلگیر در حاشیه این مراسم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت : بسیار خرسندیم که در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور ، میزبان مردم خوب مسجدسلیمان بویژه شهروندان عزیز گُلگیر در همایش پیاده روی خانوادگی و جشن باشکوه دهه فجر در این شهر هستیم.

سلیمان آقابیگی ادامه داد: انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند که لازم است یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی بداریم و بر خانواده ارزشمند شهدا درود بفرستیم که با تقدیم فرزندان خود نهال انقلاب را به درخت تنومندی تبدیل کردند که امروز هیچ ابرقدرتی توان بریدن این درخت تنومند را ندارد لذا این روزها روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ کشور ماست.

شهردار گُلگیر در خصوص ترویج ورزش همگانی در بین مردم گفت : مهمترین اهداف از ورزش های همگانی افزایش سلامتی جامعه، ایجاد نشاط و سرزندگی میان شهروندان و توجه به حفاظت از محیط زیست عنوان شده است و تقریبا تمامی دستگاه ها و مسوولان برگزاری ورزش های همگانی به این اهداف اذعان دارند.
وی افزود : ورزش های همگانی در قالب همایش های پیاده روی خانوادگی و ورزش های صبحگاهی و شامگاهی در پارک ها و بوستان ها با حضور مسوولان و مردم میتواند در سلامت جامعه نقش موثری ایفا کند.

آقابیگی تصریح کرد : شهرداری و شورای شهر گلگیر تلاش میکند تا با برگزاری چنین همایش هایی نسبت به ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده ها ایفای نقش کند و در آینده باز هم شاهد برگزاری برنامه هایی از این دست در شهر گُلگیر خواهیم بود.

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند