پیام قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و مومن مسجدسلیمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد. 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در پیام سرهنگ کارآگاه علی حسینی آمده است :

درود خدا به روح پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم ولایتمدار و مومن و همیشه در صحنه مسجدسلیمان که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)ودر لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

شما مردم غیرتمند ثابت کردید که در هر شرایطی از ارمان های انقلاب اسلامی که برای به ثمر رسیدن و استقرار آن عزیزترین اعضای خانواده خود را نثار کردید؛ با هیچ تهدید و توطئه و تحریمی دست نخواهید کشید.
اینجانب بر خود لازم میدانم ازشما مردم ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان که در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن جلوه به یاد ماندنی از عظمت، اقتدار و میثاق را به نمایش گذاشتید صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم.

همچنین از تمامي كساني كه در ساماندهي اين شور مردمي تلاش نمودند به خصوص ستاد برگزاري مراسم دهه فجر شهرستان مسجدسلیمان تشكر نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی،از درگاه خداوند منان خواهانم.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان_سرهنگ کارآگاه علی حسینی