ارسال نخستین محموله کمک های شهرداری و شورای شهر گُلگیر به مناطق سیل زده کشور

شهردار شهر گُلگیر از ارسال کمک های جمع آوری شده توسط شهرداری این شهر برای کمک به سیل زدگان گوریه شوشتر خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سلیمان آقابیگی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر در برخی استان‌های کشور که متاسفانه منجر به خسارات جانی و مالی فراوان به هموطنان‌مان شد، شهرداری و شورای اسلامی شهر گُلگیر به کمک سیل زدگان شتافتند.

وی افزود : مواد غذایی شامل : ۳۲۰۰قرص نان، ۱۰۰شیل ۶تایی آب معدنی، ۴۸عدد تاید ماشینی و دستی، ۱۰۰عددرب گوجه، ۷۰عدد کنسرو لوبیا، دو عدد پتو، ۱۵عدد توپ برا بازی بچه ها، دوکیسه برنج، ۲۲عدد شیر خشک و مقادیر دیگری اقلام مورد نیاز جمع آوری و با حضور برخی از اعضای شورا، پرسنل شهرداری و جمعی از مردم مهربان و دلسوز شهر گُلگیر در گوریه شوشتر تحویل هلال احمر داده شد تا بین سیل زدگان این منطقه توزیع گردد.

شهردار گُلگیر در خاتمه ضمن ابراز تأسف و همدردی با مردم سیل زده خاطر نشان کرد : نوع دوستی همواره سرلوحه امور در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گُلگیر بوده است و حال نیز بر این باور هستیم علی‌رغم اینکه سیل اخیر فروکش کرده است اما سیل مهربانی و نوع دوستی در شهر باستانی گُلگیر هرگز نباید فروکش کند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شهر گُلگیر در ۴۵ کیلومتری مسجدسلیمان واقع گردیده و با جمعیتی در حدود دو هزار نفر از توابع اولین شهر نفتی خاورمیانه میباشد.

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند