بازدید فرماندار مسجدسلیمان از بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان / حجتی نیا: بخش های راکد بیمارستان تجهیز و فعال خواهند شد

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در بازدید از بیمارستان بزرگ ۲۲ بهمن این شهرستان،از نزدیک در جریان مشکلات، نواقص و کمبودهای این مرکز درمانی قرار گرفت. 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین ادارات با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و احصاءمشکلات دستگاه امحاء زباله و بخش های بیمارستان ۲۲ بهمن، از این مرکز درمانی بازدید کردند.
سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در این بازدید گفت: ضمن رصد مشکلات با مساعدت بخش خصوصی و همچنین خیرین نواقص و کمبودهای این بیمارستان ها مرتفع خواهد شد.
حیدرحجتی نیا افزود:با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان و نقش امکانات و تجهیزات بهداشتی در کمک به ارتقای شاخص های سلامت و ارائه خدمات بهتر و مطلوب درمانی به مردم شهرستان، بخش های فاقد تجهیزات و بخش های راکد این بیمارستان فعال خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حضور بخش خصوصی در جهت کمک به تکمیل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان بویژه راه اندازی دستگاه امحاء زباله، انشالله در هفته های آینده شاهد راه اندازی این دستگاه در مرکز بیمارستان قدیم شهرستان باشیم.

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند