جلسه هماهنگی آواربرداری منازل آسیب دیده در زلزله ۵/۷ ریشتری شهرستان مسجدسلیمان

 

جلسه هماهنگی آواربرداری منازل آسیب دیده از زلزله مسجدسلیمان باحضور حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری این شهرستان ، فردیپور جانشین طرح غدیر قرارگاه خاتم در خوزستان ، مدیران ومسئولان دستگاهای اجرایی و خدماتی مسجدسلیمان برگزارشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اشاره به خدمات شهرداری در زلزله اخیر اظهارداشت :  مجموعه شهرداری تا  آنجاییکه را که توانسته و شرایط کاری فراهم بوده  آواربرداری و خدماتی را دستی انجام داده است اما باتوجه به بافت شهرستان برخی نقاط نیاز ماشین آلات است و تمامی مجموعه ها مانند بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب ، مخابرات ،نفت….. همه باید پای کار باشندتا کار با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

حیدرحجتی نیا گفت : سر لشکر سلامی پس از بازدید از شهرستان خیلی سریع وارد عمل شدند، گروهای جهادی در مدارس مشغول باز سازی و مقاوم سازی هستندو وظیفه من است  که از این سربازان ولایت تقدیر و تشکر نمایم و همچنین برادران غیور قرارگاه خاتم هم ماشین آلات خود را وارد شهرستان نمودند و من به نوبه خودم و از طرف همه ی مردم محروم و رنج کشیده شهرستان از فرماندهی سپاه سرلشکر سلامی و کلیه مسئولین  که از ابتدای این زلزله تا به امروز در کنار ما بوده اند نیز  تشکر و قدر دانی مینمایم و هر کجا نهادهای انقلابی وارد میدان شدند به حمدالله به بهترین نتیجه ها رسیده ایم به دلیل اینکه اینان فرزندان انقلاب و با فرهنگ انقلاب و راهنمایی های رهبر فرزانه( ره )رشد نموند و هم اکنون بنام سربازان ولایت بدون هیچ گونه توقع و هیاهوی سیاسی مشغول خدمتند .

حجتی نیا خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که امروز با استاندار محترم داشته ایم مقرر شد عملیات بازسازی منازل آسیب دیده از روز شنبه در شهرستان آغاز شود و این نعمت بزرگی است و باید غنیمت بدانیم و از فرصت سوزی و قصور در این امر بزرگ بایدبه جد خوداری کنیم.

سرپرست فرمانداری در پایان با بیان اینکه تمامی ادارات باید با انسجام و همکاری بیشتری در این عملیات اجرایی شرکت کنند گفت: ادارات مربوطه از بی نظمی و پراکندگی در این امر خطیر به جد خوداری کنند تا بلکه بتوانیم از درد و آلام این مردم شریف و شهید پرور و همیشه در صحنه کم کنیم و موجب رضایت خداوند متعال شویم.

 

انتهای پیام/