مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد / بازی با تراکتور در مسجدسلیمان برگزار می شود

 

 

نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج همیشه فارس علی رغم همه حرف و حدیث ها از پنجشنبه ۳۱ تیرماه آغاز خواهد شد و با انجام ۴ مسابقه  در این روز و ۴ مسابقه در روز جمعه پرونده هفته اول این رقابت ها بسته خواهد شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در این میان اما بحث آماده بودن ورزشگاه‌های میزبان بازی ها و تجهیز آنها با استانداردهای مد نظر فیفا به سوژه داغ این روزهای فوتبال کشورمان تبدیل شده است.

یکی از ورزشگاههایی که ملزم به تجهیز و رعایت این استانداردها برای برگزاری بازیها در آن شده ، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان است.

بازرسان سازمان لیگ در بازدید از ورزشگاه شهید بهنام محمدی که بازیهای تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان در آن انجام میشود به وجود نواقصی در این استادیوم و مغایرت با شاخص های مد نظر فیفا اشاره کردند و بنظر می رسید با ایرادات گرفته شده بازیهای داخلی طلایی پوشان به ورزشگاهی خارج از مسجدسلیمان منتقل شود اما با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، هئیت مدیره باشگاه و زحمات شبانه روزی کارگران این شرکت،  نواقص ورزشگاه یکی پس از دیگری برطرف شده و علی رغم مباحث مطرح شده در خصوص مکان برگزاری دیدار هفته اول نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز ، این مسابقه حساس قطعا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

 

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگوی تلفنی با ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت : زیر ساخت های امنیتی از جمله شماره گذاری صندلی ها و تحویل سامانه فروش بلیط الکترونیک به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در مراحل پایانی است، مراحل نصب گیت های الکترونیکی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در حال انجام است و دوربین های امنیتی مورد نیاز ورزشگاه هم بزودی نصب خواهد شد.

وی افزود : چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان  بصورت صد در صدی بازسازی و ترمیم شده است و سیستم روشنایی و نورافکن های ورزشگاه هم مطابق با استانداردهای مد نظر سازمان لیگ تقویت و آماده برگزاری مسابقات میباشد و اگر اتفاق غیر مترقبه ای رخ ندهد تا چهارشنبه هفته جاری ورزشگاه تکمیل و برای مسابقه روز پنجشنبه در اختیار سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.

این عضو هئیت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین از مرتفع شدن مشکلات مدیریتی این تیم خبر داد و گفت : اعضای هیئت مدیره قبلی باشگاه با حضور در دفترخانه اسناد رسمی ، رسما سهام خود را به اعضای فعلی هیئت مدیره انتقال دادند و در مکاتبه ای با فدراسیون فوتبال سهامداران و اعضای رسمی و قانونی هیئت مدیره جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان به سازمان لیگ معرفی شدند.

 

 

انتهای پیام