واکنش عضو هئیت اجرایی انتخابات مسجدسلیمان به مطلب منتشر شده در فضای مجازی پیرامون رد صلاحیت یکی از داوطلبان انتخابات مجلس

در پی انتشار نامه ای منصوب به استاندار خوزستان مبنی بر رد صلاحیت علیرضا ورناصری یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، یک عضو هیات اجرایی انتخابات مسجدسلیمان نسبت به انتشار این نامه در فضای مجازی واکنش نشان داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، محمدرضا کرمزاده یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات مسجدسلیمان با تکذیب وجود چنین نامه ای گفت : بدون شک و تردید انتشار این نامه در سطح فضای مجازی یک بد اخلاقی و شیطنت انتخاباتی است که دستورات لازم جهت شناسایی عوامل این شیطنت از سوی فرماندار شهرستان صادر شده است.

 

کرمزاده ادامه داد : دادستان محترم شهرستان نیز تدابیر لازم و کافی را به کار گرفته اند تا فرد یا افراد خاطی شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

 

عضو هیات اجرایی انتخابات مسجدسلیمان اظهار داشت : همانگونه که در تکذیبیه و اطلاعیه کمیته برگزاری انتخابات شهرستان آورده شده است ؛ انتشار نامه از سوی استاندار خوزستان خطاب به فرماندار شهرستان مبنی بر رد صلاحیت آقای علیرضا ورناصری از سوی شورای نگهبان کاملا جعلی و یک شیطنت و بداخلاقی انتخاباتی است که در راستای تشویش اذعان عمومی صورت گرفته است.

 

محمدرضا کرمزاده ادامه داد : هر گونه تایید یا رد صلاحیت داوطلبین محترم پس از بررسی های شورای محترم نگهبان و در پایان روز جمعه مورخ ۹۸/۱۱/۱۱ به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد : اعضای هیئت اجرایی انتخابات مسجدسلیمان با حفظ امانت داری و بی طرفی با تمام وجود سعی در برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم را مد نظر دارند و قطعا تمام مراحلی که در قانون آمده است را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام