فوری / یک منبع آگاه در گفتگو‌ با پایگاه خبری ایرانیان ؛ دو چهره سرشناس حوزه انتخابیه مسجدسلیمان تایید صلاحیت شدند

یک منبع آگاه در گفتگو با پایگاه خبری ایرانیان‌ از تایید صلاحیت برخی چهره های سرشناس شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، شورای نگهبان شب گذشته اسامی کاندیداهای تایید یا رد صلاحیت شده را در اختیار وزارت کشور قرار داده است تا به استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور اعلام شود.

گفته میشود از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ( مسجدسلیمان لالی هفتکل اندیکا ) مالک خدادادی و غلامحسین بابادی دو چهره سرشناس که در دوره های قبل هم حضور پر رنگی در انتخابات داشتند و در مرحله اول بررسی صلاحیت ها موفق به‌ اخذ تایید صلاحیت نشدند ، توانسته اند‌ تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کنند.

همچنین خبر میرسد دواطلبان دیگری همچون حامد عبدالهی ، مهدی سراج الدین ، رضا جلیلی، اکرم رجبی، غلام خسروی حاجیوند و مرضیه محبی تایید صلاحیت شان را از شورای نگهبان دریافت کرده اند.

به نقل از این منبع آگاه ، خبر تایید صلاحیت این افراد به آنها ابلاغ شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، کاندیداهایی که در مراحل قبلی و مرحله جدید صلاحیت شان تایید نشده دیگر حق اعتراض ندارند و حق اعتراض برای آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده یا در این مرحله رد صلاحیت شدند محفوظ است.

اخبار تکمیلی از رد یا تایید صلاحیت سایر داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام