دومین شوک به شورای شهر مسجدسلیمان، امیر عارف کیانی رد صلاحیت شد!!

 

برخی شنیده ها از عدم تایید صلاحیت امیر عارف کیانی شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان خبر می‌دهد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، اواسط آبان ماه بود که اعضای شورای شهر مسجدسلیمان پس از هفته ها کشمکش و بحث و جدل امیر عارف کیانی مسئول فضای سبز شهرداری ایذه را با ۷ رای قاطع بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب کردند.

 

انتخابی که با انتقادات بیشمار و گلایه های فراوان هم در فضای مجازی و هم در میان افکار عمومی همراه شد و فعالان و کنشگران اجتماعی با ابراز نارضایتی از عملکرد شورا، تصمیم آنها را کاملا شتابزده و غیر کارشناسی عنوان کردند.

 

حالا اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود دومین شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان هم رد صلاحیت شده و کیانی نتوانسته تائیدیه های لازم را از مبادی زیربط دریافت کند.

 

بنظر میرسد فرآیند بررسی صلاحیت گزینه های منتخب، شورا را با چالشی جدی مواجه کرده است و پارلمان شهری مسجدسلیمان در روزهای آینده باز هم آبستن اتفاقات و حاشیه های جدیدی خواهد بود.

 

بخشی از انتقادات و حاشیه های اخیر حق شورا و اعضای آن است. شورایی که با وجود سرمایه های داخلی و نیروهای بومی کارآمد و قوی بدنبال گم شده خود در واحدهای شهرداری های شهرهای مجاور است باید هم مورد مواخذه قرار گیرد.

 

مگر می‌شود افراد شاخص و توانمندی همچون اردوان قنبری ، خسرو طاهری ، سید رسول صالحی ، محمدرضا کرمزاده و فرامرز نجف پور را داشت اما دست به دامن کارمندان شهرداری های دیگر شهرها شد؟؟!!!!

 

حالا باید منتظر انتخاب سوم شورا نشست، آیا آنها از اتفاقات اخیر درس گرفته و با رای اعتماد به گزینه ای لایق و توانمند خود را از زیر فشار انتقادات خارج خواهند کرد و یا باز هم با تصمیمی بحث برانگیز موجب بُهت و حیرت همگان خواهند شد؟؟

 

شورا اما یک رکورد از خود به جا گذاشت و آن را به اولین های مسجدسلیمان اضافه کرد، آنها به اولین شورایی تبدیل شدند که در کمتر از چهار ماه سه شهردار و دو سرپرست انتخاب می‌کنند.!!

 

 

انتهای پیام