بازدید معاون قضایی رییس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از شورای حل اختلاف مسجد سلیمان + تصاویر

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان از شورای حل اختلاف شهرستان مسجدسلیمان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با حضور در شورای حل اختلاف مسجد سلیمان از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده ها در شعب این شورا قرار گرفتند.

 

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان و حجت الاسلام حسن زاده، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با حضور در شورای حل اختلاف مسجدسلیمان از وضعیت پرونده‌های جریانی و روند رسیدگی و صلح و سازش پرونده‌ها و مسائل شکلی و ماهوی را بررسی کردند و برای رفع مشکلات و نقاط ضعف دستورات لازم را صادر نمودند.

 

در این بازدید زبیدی نیا ضمن تشکر از اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف مسجد سلیمان با تاکید بر رسالت ذاتی شوراهای حل اختلاف در تلاش برای برقراری مصالحه و حل و فصل اختلافات طرفین دعوا گفت: همه باید تلاش کنیم فرهنگ صلح و سازش در جامعه گسترش پیدا کند و این تلاش مضاعف همه افرادی که در امر صلح وسازش سهیم‌اند را می‌طلبد.

 

وی اظهار داشت: انجام برخی تعمیرات اساسی و تجهیز شعب شورای حل اختلاف به لوازم ضروریست و باید با استفاده بهینه از امکانات رضایتمندی ارباب رجوع را محقق کند.

 

 

انتهای پیام/