برگزاری جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در شهر گُلگیر و تصاویر بازدید مدیران از روند آماده سازی محل خاکسپاری این دو شهید

جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر ۲ تن از شهدای گمنام در شهر گُلگیر با حضور سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان، دادستان و فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، مدیران ادارات برق، هواشناسی، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر، بخشدار مرکزی مسجدسلیمان، امام جمعه، بخشدار ، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر گُلگیر، مدیران کارخانه سیمان و جمعی از روسا و معاونین سایر دستگاهها در محل بخشداری شهر گُلگیر تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت : این سعادت نصیب ما مسجدسلیمانی ها شده که بعد از شهدای گمنام نفتک، بی بی یان و عَنبر برای چهارمین بار پذیرای شهدای گمنام هستیم و اینبار مردم خوب گُلگیر میزبان دو شهید والامقام و ارزشمند دوران دفاع مقدس خواهند بود.

اردوان قنبری ادامه داد : خوشحالم که برای چنین مراسمی همه اعضاء و دستگاههای درگیر در برگزاری این مراسم، پای کار هستند و زمانی که برای جلسه هماهنگی به شهر گُلگیر وارد شدم، احساس کردم جلسه شورای اداری است و همه مدیران و عوامل مرتبط حضور دارند و این نشانگر اهمیت موضوع و احساس وظیفه و تلاش مجموعه برای آبرومندانه برگزار کردن این مراسم را نشان می‌دهد.

قنبری تصریح کرد : برای این مراسم دو جلسه شهرستانی برگزار شده و کارگروه ها و کمیته هایی در روزها و هفته های گذشته تشکیل شد و امروز هم از محل خاکسپاری این دو شهید عزیز بازدید بعمل آمد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ادامه داد : باید مروری بر اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مرتبط صورت گیرد تا موردی از قلم نیفتد و فراموش نشود و نباید طوری باشد که در زمان انجام کار مشکلاتی پیش بیاید که در همان لحظه قابل رفع نباشد و ما را با چالش هایی مواجه کند.

قنبری خاطر نشان کرد : مردم شهرستان مسجدسلیمان و شهر گُلگیر همیشه در اجتماعات و راهپیمایی ها، بطور چشمگیر و قابل توجه ای حضور دارند لذا ما باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم که این برنامه در شان و مقام والای شهدای عزیزمان باشد.

وی همچنین از اقشار مختلف مردم خواست با حضور در این مراسمات بیعتی دوباره با آرمان های امام خمینی( ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا داشته باشند.

در ادامه این جلسه، مصوبات جلسات قبلی و وظایف دستگاهها برای انجام این مراسم توسط بیژن قنبری بخشدار شهر گُلگیر قرائت شد و کلیه برنامه ها با مدیران دستگاههای مرتبط حاضر در جلسه هماهنگ شد.

قبل از شروع “جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر ۲ تن از شهدای گمنام” سرپرست فرمانداری به همراه کلیه مدیران از محل خاکسپاری بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان روند آماده سازی تپه شهدای گمنام گُلگیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند