عضو شورای شهر گُل گیر عنوان کرد :

نارضایتی جوانان جویای کار گُل گیر از استخدام های غیربومی و قوم گرایی درکارخانه سیمان

عضو شورای شهر گُل گیر گفت : قوم گرایی شورای کارگری کارخانه سیمان و نگاه غیر عادلانه مدیران کارخانه نسبت به استخدام ها و پُشت خط ماندن صدها جوان شایسته شهر گل گیر باعث نارضایتی این جوانان شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سینا خلفیان در این ارتباط گفت : بعد از بیست سال چشم انتظاری جوانان جویای کار این شهر و بازنشسته شدن بیش از صد نیروی کارخانه سیمان، روزنه ی امید این جوانان اینبار توسط لیست های استخدامی که قوم گرایی شورای کارگری و نگاه نا عادلانه مدیر عامل کارخانه شاخصه آن است، از بین رفت.

خلفیان ادامه داد : بیش از ۱۷۰ جوان جویای کار منطقه با مراجعه به شورای شهر گل گیر خواستار پیگیری این شورا و پایان دادن به تبعیض و بی عدالتی در استخدامهای کارخانه سیمان شدند.

وی افزود : شورا هم به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از تنش و نارضایتی قول همکاری داد و با مدیران کارخانه سیمان در این خصوص مذاکراتی صورت داد اما متأسفانه عده ای با چشم پوشی از اولویت بندی افراد نیازمند کار، استخدام هایی در این کارخانه صورت داده اند که نارضایتی این جوانان را بهمراه داشته و شورا دیگر کنترل افراد ناراضی و بیکار منطقه را ندارد.

عضو شورای شهر گل گیر در خاتمه گفت : از کلیه مسئولین بویژه امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، دادستان و بخشدار تقاضای ورود به این موضوع و حل آن را داریم.

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند