نماینده مسجدسلیمان:

تا کی قرار است به خام فروشی نفت ادامه دهیم؟

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا کی قرار است به خام فروشی نفت ادامه دهیم، گفت: باید در کشور تلاش شود تا از خام فروشی نفت جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، علی عسگر ظاهری امروز یکم دی ماه در سی و نهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در حوزه حفاری هر چند که ابزار و تکنولوژی بسیار مهم و موثر است، اما نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده این مجموعه نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه اکنون در صنعت حفاری سرآمد هستیم، افزود: در روزهایی که به کشورهای بیگانه وابسته بودیم، با تشخیص صحیح و درست رهبر انقلاب، شرکت ملی حفاری ایران تاسیس شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسولیت حفظ نیروهای توانمند و آموزش دیده صنعت حفاری، بر عهده دولت و نظام است. باید برای حفظ این نیروی انسانی برنامه داشته باشیم و تلاش کنیم برای این نیروها ایجاد انگیزه شود تا آن ها بتوانند با انگیزه دو چندان به فعالیت بپردازند.

ظاهری بیان کرد: امروز که دشمن با همه توان کمر بسته است تا ایران را به زانو در بیاورد، باید برای فروش نفت و تولید آن برنامه داشته باشیم. تا کی قرار است به خام فروشی ادامه دهیم و تلاش نکنیم تا از داشته ها برای تبدیل فرآیندها بهره بگیریم و نفت را با ارزش افزوده بالاتری به فروش برسانیم.

وی ادامه داد: باید در کشور تلاش شود تا از خام فروشی نفت جلوگیری شود. این مساله یکی از رسالت هایی است که باید دولت و وزارت نفت برای آن برنامه داشته باشند و در آن زمینه بیشتر تلاش کنند.


انتهای پیام/