ارسال کمک های اهدایی مردم، ادارات، شرکت ها و کارخانجات فعال مسجدسلیمان به مناطق سیل زده / حضور فرماندار و جمعی از مدیران مسجدسلیمان در موکب کمک رسانی بختیاری ها در شعیبیه شوشتر + تصاویر

 

اقلام غذایی و بهداشتی مورد نیاز سیل زدگان که توسط مردم، ادارات، شرکت ها و کارخانجات مختلف شهرستان مسجدسلیمان جمع آوری شده بود به بخش شعیبیه شوشتر ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، اقلام مورد نیاز هم استانیهای سیلزده درغالب یک کاروان شامل
۱دستگاه تریلی ،۴ دستگاه ایسوزو و ۱دستگاه وانت نیسان از مسجدسلیمان با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا،سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی به شهر سیل زده گوریه از توابع بخش شعیبیه شوشتر ارسال شد.

در حاشیه ارسال این کمک ها به سیل زدگان، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان افزود: این کاروان حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم ، ادارات ،شرکت ها و کارخانه های فعال شهرستان جمع اوری شده به شهر گوریه ارسال می شود.
حجتی نیا ادامه داد: مردم شهرستان مسجدسلیمان در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی با هموطنان خود دارند و تا کنون در کمک به مردم سیل زده نیز این امر را به اثبات رساندند.
وی بیان کرد: ارگان ها و ادارات این شهرستان نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال داشتند و ما از این احساس دوستانه مردم و مسوولان شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم سیل زده نگران مسائل پشتیبانی نباشند، اضافه کرد: دولت همراه با ملت برای کمک به سیل زدگان در تلاش است.
شایان ذکراست کمک های جمع آوری شده با همراهی حجتی نیاسرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بخشداران،اعضای شورای تامین وجمعی ازمدیران شهرستان تحویل قرارگاه خدمت رسانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر برای توزیع بین سیلزدگان داده شد.
درپایان سرپرست فرمانداری به اتفاق هیات همراه باحضوردرموکب کمک رسانی بختیاریهای مسجدسلیمان مسقردربخش شعیبیه شهرستان شوشتر، از نزدیک در جریان نحوه کمک رسانی به سیل زدگان قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام