نامه عجیب هیأت مؤسس نفت مسجدسلیمان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ؛ فعالیت های این باشگاه غیر قانونی است + تصویر نامه و اسامی امضاء کنندگان

هیات موسس باشگاه نفت مسجدسلیمان حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال را غیرقانونی اعلام کرد!

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، خبرگزاری ایسنا ظهر امروز تصویر نامه‌ای را منتشر کرد که در تاریخ چهارم تیرماه از سوی هیات مؤسسان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و در آن اعلام شده کلیه فعالیت‌های این تیم از سوی مدیرانی غیرقانونی صورت گرفته و نفت نباید در لیگ برتر حاضر باشد!

هیات موسسان باشگاه نفت مسجدسلیمان در این نامه اعلام کرده‌ تا زمانی که وضعیت مالکیتی و مدیریتی این باشگاه توسط شرکت ملی نفت ایران مشخص نشود، هیچ مسئولیتی در قبال فعالیت این تیم در لیگ نوزدهم (فصل ۹۹-۹۸) ندارد.

در این نامه تاکید شده است که انعقاد هرگونه قرارداد ورزشی از سوی مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشخاص حقیقی و حقوقی و ثبت آن در فدراسیون فوتبال غیرقانونی و مسئولیت تبعات آن برعهده مسئولین ذیربط در فدراسیون فوتبال است.

همچنین در این نامه اعلام شده که سازمان لیگ تا زمانی که تکلیف باشگاه نفت مسجد سلیمان از سوی شرکت ملی نفت ایران مشخص نشود، حق ندارد از محل درآمدهای این باشگاه مطالبات طلبکاران را پرداخت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ارسال این نامه از سوی هیات موسسان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در شرایطی انجام شده است که این باشگاه زمان زیادی جهت حضور در لیگ نوزدهم ندارد و نباید بیش از این در پیچ و خم مشکلات و موانع اداری وزارت نفت گرفتار شود.

باید دید مسئولان ارشد اجرایی استان در خصوص برطرف کردن مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان چه راهکاری خواهند اندیشید تا این نماینده فوتبال خوزستان بیش از این زمان را از دست ندهد.