وعده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به زلزله زدگان مسجدسلیمان: اهداء دو هزار بسته لوازم و کالای خانه و سه هزار بستع لوازم التحریر/ هزار‌طرح اشتغال‌زای‌کوچک و فوری در مسجدسلیمان راه اندازی میشود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از اهداء ۲۰۰۰ بسته لوازم و کالای خانه و سه هزار بسته لوازم التحریر به خانواده های آسیب‌دیده‌ از زلزله خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، محمد مخبر‌ دزفولی که به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان به این شهرستان سفر کرده بود ، بیان داشت : توفیق پیدا کردیم جهت ابراز همدردی و عرض ادب و ارادت به مردم خوب مسجدسلیمان در این شهر حضور پیدا کنیم البته من هم استانی و هم شهری هستم و وظیفه بود که خدمت مردم خوب ، نجیب و شریف مسجدسلیمان برسیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد : تصمیمات خوبی گرفته شد. تصمیم گرفته شد چیزی حدود ۲۰۰۰ بسته لوازم و کالای خانه به آسیب دیدگان تقدیم شود همچنین با توجه به‌ نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید سه هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان آسیب دیده‌ از زلزله در نظر گرفته شد که تقدیم خواهد شد.

مخبر دزفولی افزود : تصمیم بسیار خوب و مهم دیگری که گرفته شد این است که ؛  ۱۰۰۰ طرح اشتغالزای کوچک و فوری را برای شهرستان در نظر گرفتیم که انشاالله بتوانیم تا پایان سال با به  ثمر رساندن‌ آن چیزی حدود دو هزار و ۴۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد نماییم .

به گفته رئیس ستاد‌ اجرایی فرمان امام ، مجموعه کارهایی که هم به صورت بلاعوض و هم‌ در غالب سرمایه گذاری در نظر گرفته شد حدود ۱۱۰ میلیارد تومان است.

محمد مخبر دزفولی در خاتمه تصریح کرد :  البته در آسیب هایی که به مدارس و خانه ها وارد شده هم هماهنگی‌هایی خواهد شد و آنجا هم کمک‌هایی خواهیم کرد.
در خصوص مدارس هم منتظر گزارشات هستیم ببینیم چه چیزهایی نیاز دارند و بتوانیم آنجا هم کمک کنیم.

 

 

انتهای پیام