گزارش پایگاه خبری ایرانیان از حضور جهادگران صنعت آب و برق خوزستان در شهر زلزله زده گلگیر و تعمیر لوازم خانگی مردم این منطقه + تصاویر

جهادگران شورای حراست های صنعت آب و برق خوزستان با حضور داوطلبانه و خودجوش در شهر گلگیر ، لوازم خانگی معیوب زلزله زدگان را تعمیر کرده و تحویل مردم نمودند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، گروه جهادی شورای حراست های صنعت آب و برق خوزستان متشکل از ۱۵ نفر تکنسین و استادکار در اقدامی ارزشمند و انسان دوستانه با حضور داوطلبانه و خودجوش در شهر گلگیر ، تعمیرات وسایل خانگی مردم زلزله‌زده از قبیل کولر و یخچال را انجام دادند.

گازگیری، تعویض قطعاتی نظیر ترموستات ، خازن و …. جوشکاری محل نشت لوله های گاز وسایل سرمایشی و رفع نقص این لوازم از اقدامات انجام شده‌ توسط‌ این گروه جهادی بود.

تعمیر و گازگیری بیش از ۱۰۰ دستگاه‌ کولر گازی ، یخچال و تعمیر بیش از چهل عدد پنکه، جاروبرقی و اتو از دیگر اقدامات ارزشمند گروه جهادی شورای حراست های صنعت آب و برق خوزستان در سفر به شهر گلگیر بود.

شهردار ، اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان  شهر گلگیر در دیدار با این جهادگران ضمن تقدیر و تشکر از آنان ، ابراز امیدواری کردند که این کار خیر و خداپسندانه باقیات و صالحات را برای آنان و خانواده هایشان به همراه داشته باشد.