پیام تبریک کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

 

کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان که به حق یکی از محدود حامیان راستین و دلسوز جامعه رسانه ای شهرستان است و در سالیان اخیر نسبت به احقاق حق این قشر زحمتکش تلاش های زیادی صورت داد و در این راه با نامهربانی های زیادی مواجه گردید ، در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، متن پیام سرکار خانم سیده شهلا سیدی احمدی به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و ما یسطرون

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشند و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم. اینجانب کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مسجدسلیمان از کنار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام این روز را به همه خبرنگاران تلاشگر و قانونمندی که با رعایت قانون و مقررات خبرنگاری و خبررسانی  چه در مرحله ثبت نام ودریافت مجوز و چه در مرحله رعایت حقوق خبرنگاری قانون را رعایت میکنند  و رسالت خبرنگاری را به نحو احسن پیش میبرند تبریک عرض نموده و از عزیزانی که رسالت خبری را انجام داده ودر امر دریافت مجوز کاهلی مینمایند دعوت به رعایت قانون مینمایم و کسانی که دراین ایام حق خبرنگاران را زیر پا گذاشته و با استفاده از ترفندهای نابخردانه حق این مظلومان را ضایح نمودند اعلام مینمایم  حق این قلم به دستان کم توقع راضایع نکنید چراکه کارشما ظلم به تمامی زحمات و تلاشهای این عزیزان است که بعنوان خبرنگاران مجاز و تلاشگر مورد بی مهری قرارگرفته و روزی این بی مهری را که درحق  اهالی رسانه در مسجدسلیمان نمودید پاسخ خواهید داد و با لابیگری و انحصار، دیگر نمیتوانید حق انها را  ضایع نمایید.

 ۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگارانی که به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند.
بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ “آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار ‎ در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی قرار گرفته و وظیفه پاسداری ‏و حراست از اندیشه ها را بر عهده گرفته اند. ‏‎‏
۱۷ مرداد سالروز  شهادت شهید محمود صارمی را نباید تنها یک واقعه تاریخی در ذهن به یاد آورد بلکه شهادت این ‏خبرنگار والا نشان از رسالت خطیر خبرنگاران و اثرگذاران عرصه ‏اطلاع رسانی صحیح و دغدغه مندانه در جنگ نرمی است که دشمن علیه ما به راه انداخته و در این بین خبرنگاران نقش حساسی در  آشکار کردن حق و حقیقت و ایجاد وحدت، همدلی و غرور ملی ‏دارند.

 ‏‎‏مجددا این روز بزرگ را تبریک عرض نموده و حمایت صددرصدی خود را از اهالی رسانه قانونمندی که اقدام به دریافت مجوز و آنانی که مراحل ثبت نام را انجام داده و منتطر دریافت مجوز از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی هستند، اعلام مینمایم.

  خداوند یار و یاورتان باد.

 سیده شهلا سیدی احمدی کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان