حاج آقا امینی: خبرنگاران بدلیل سختی شغلشان همیشه آماج حملات ،‌تخریب و تهمت های ناروا قرار می‌گیرند/ تصمیمات خوبی در هئیت دولت برای مسجدسلیمان گرفته شد که امیدوارم منتج به نتیجه شود

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: یکی از دلایل معطوف شدن نگاههای کشوری به‌زلزله‌ مسجدسلیمان انعکاس سریع اخبار و خسارات وارده ناشی از زلزله‌بود که خبرنگاران به خوبی آن را انجام دادند اما بدلیل سختی شغلشان همیشه مورد آماج حملات، تخریب‌ و تهمت های ناروا قرار گرفته اند.

 

 

به‌گزارش پایگاه‌ خبری ایرانیان‌، حجت الاسلام والمسلمین امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همه مردم به تقوای الهی با گرامیداشت یاد شهیدان محمود صارمی و اکبر قاسمی پور و دیگر شهدای رسانه ، فرا‌رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای مسجدسلیمان تبریک گفت و بیان داشت : خبرنگاران رسالت بسیار سنگینی دارند و همه میدانیم علیرغم همه سختی ها و ناملایمتی ها مشکلات را پیگیری می کنند زیرا حلقه واصله بین مدیران و مردم هستند که این یقینا کار بسیار سخت و ظریفی است.

وی ادامه داد: نقش بی بدیل خبرنگاران در اتفاقات اخیر مسجدسلیمان مثل زلزله بسیار پررنگ بود و یکی از دلایل معطوف شدن نگاه های کشوری ، انعکاس سریع و به موقع اخبار و تصاویر مربوط به خسارات وارده ناشی از زلزله بود.

وی افزود : متاسفانه بدلیل سختی کار خبرنگاران، آنها همیشه مورد آماج حملات،تخریب و تهمت های افراد قرار گرفته اند و انتظار می رود مسئولان احترام قشر خبرنگار را حفظ کنند.

حاج آقا امینی یادآور شد: مواضع اخیر رئیس قوه قضائیه بسیار امیدوار کننده است و اینکه هر روز یک مفسد اقتصادی را محاکمه می کند نشانگر اقتدار و جدیت است و قطعا باعث حمایت و امیدواری مردم می شود.

خطیب جمعه شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد: تحریم وزیرخارجه کشورمان بازهم نشان داد که به آمریکا نمی شود اعتماد کرد و قطعا همچین اقداماتی باعث اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران خواهد شد.
نماینده ولی فقیه‌ در مسجدسلیمان در ادامه ضمن تبریک عیدقربان گفت: این مناسبت ها بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث عمران و آبادانی مملکت ما می شود و باید بخوبی از این مناسبت ها بهره برداری شود.

حجت الاسلام امینی با تقدیر از تلاش های معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بسیار مهم است که مشکلات زلزله اخیر مسجدسلیمان در هیئت دولت مطرح شده و الحمدالله تصمیمات خوبی برای شهرستان گرفته شد که امیدواریم منتج به حل مشکلات مسجدسلیمان شود.