کتاب “آبی تر از آبی” جمع خوانی شد

کتابدار کتابخانه داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان از برگزاری نشست جمع خوانی کتاب “آبی تر از آبی” در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سهیلا منجزی، کتابدار کتابخانه داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان با اشاره به برگزاری نشست جمع خوانی از کتاب “آبی تر از آبی” در این کتابخانه گفت: هدف از برگزاری این نشست معرفی آرمان های انقلاب اسلامی، ترویج و معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نوجوانان و آشنایی هر چه بهتر کتاب های انقلاب به نسل نوجوان و تشویق به مطالعه و افزایش آگاهی این قشر است.

 

کتاب

وی بیان داشت: در این کتاب زندگی امام خمینی(ره) از پیروزی انقلاب اسلامی تا رحلت ایشان با بیانی ساده و گویا  در قالب داستان باز آفرینی شده است .

منجزی اظهار کرد: کتاب ” آبی تر آبی” در حوزه ادبیات نوجوان جای دارد که به بیان حقایق و مشکلاتی که امام در آن دوران با آن ها روبرو می شدند را بیان می کند.

کتابدار کتابخانه داراب افسر بختیاری مسجدسلیمان افزود: این برنامه در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی و آشنایی هر چه بهتر نوجوانان با دوران شکوه مند انقلاب اسلامی وزندگی پر فراز و نشیب امام خمینی( ره) است.

 

کتاب

این مقام مسئول اذعان داشت: در این جمع خوانی که با حضور جمعی از اعضای فعال کتابخانه برگزار شد، ابتدا کتاب مورد نظر به حاضران معرفی شده و سپس هر کدام به خواندن صفحاتی از آن پرداختند.

وی تصریح کرد: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و مسابقات مختلف به این مناسبت در کتابخانه داراب افسر بختیاری برگزار شده که شامل مسابقه روزنامه دیواری و نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و نمایشگاه کتاب انقلاب در این کتابخانه برپا شده است.

 

کتاب

 

انتهای پیام