نفت مسجدسلیمان ۰ سپاهان اصفهان ۳/ فوتبال سردرگم، ناهماهنگ و بدون برنامه شاگردان کمالوند

 

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل حریف اصفهانی خود متحمل شکست سنگین شد.

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند – هفته دوم رقابت های لیگ برتر با انجام یک بازی در اهواز آغاز شد و تیم نفت مسجدسلیمان که بدلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه خانگی در ورزشگاه شهدای فولاد از سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کرد با سه گل مقابل حریف خود شکست خورد.

برای سپاهان گئورگی گولسیانی و سجاد شهباززاده دوبار موفق به گلزنی شدند.

 

تیم نفت در این دیدار بازی بسیار ضعیف و بدون هدفی از خود به نمایش گذاشت. عدم هماهنگی و نا آمادگی بازیکنان در تمام خطوط زمین کاملا مشهود بود و شاگردان کمالوند در مقابل حریف اصفهانی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

 

نفت مسجدسلیمان در حالی پای به رقابت های اين فصل لیگ برتر گذاشت که تا یک هفته قبل از شروع بازی‌ها، بدلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیتی این باشگاه، نداشتن اسپانسر و رفت و آمدهای فراوان در کادر فنی و بازیکنان با حاشیه های زیادی دست به گریبان بود و فرصت آماده سازی پیش فصل را از دست داد تا لیگ را بسیار ضعیف و نا امید کننده آغاز کند.

 

کسب یک امتیاز از دو بازی و نا آمادگی بازیکنان این تیم نوید فصلی سخت را برای مسجدسلیمانی ها می‌دهد و آنها ناچارند با کار و تلاش بیشتر ، تمرینات مداوم ، انجام بازی‌های تدارکاتی و رسیدن به شرایط ایده آل در قواره یک تیم لیگ برتری ظاهر شده و به استقبال بازی های پیش رو بروند.

 

شاگردان فراز کمالوند در هفته سوم لیگ برتر شنبه ۸ آبان در مشهد میهمان پدیده خراسان خواهند بود.

 

 

انتهای پیام