سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان امروز معارفه میشود

 

 

با حکم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، شهروز بهامیریان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان منصوب شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان آیین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان امروز در فرمانداری این شهر برگزار خواهد شد و شهروز بهامیریان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهر معارفه خواهد شد.

شهروز بهامیریان کارشناس ارشد تربیت بدنی و دارای مدرک B فوتبال و سطح یک فوتسال و فوتبال ساحلی است و تا پیش از این معاونت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان را بر عهده داشته است.

گفته می‌شود؛ یکی از معاونین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امروز در سفر به مسجدسلیمان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان حضور خواهد یافت.

 

 

به گزارش پايگاه خبری ایرانیان، مسجدسلیمان یکی از شهرهای مستعد خوزستان و کشور در ورزش است. کسب عناوین متعدد تیمی و انفرادی در رشته های گوناگون ورزشی در رقابتهای داخلی و تورنمنت های خارجی، مهر تاییدی بر غنی بودن شهر اولین ها در بخش های مختلف ورزش قهرمانی است.

 

این در حالیست که سهم این شهر در توزیع اعتبارات ورزشی بسیار ناچیز است و انتظار می‌رود مدیرکل جوان و تازه نفس ورزش و جوانان خوزستان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشد.مشکلات مالی و کمبود اعتبارات بشدت هیئت های ورزشی این شهر را آزار میدهد و در صورت رفع این مشکل شاهد موفقیت های بیشتری از جانب ورزشکاران مسجدسلیمانی در میادین مختلف ملی و بین المللی خواهیم بود.

 

مُضاف بر این مسجدسلیمان به لحاظ زیرساخت های ورزشی هم شرایط نامناسبی دارد و از این حیث جزو محروم ترین نقاط کشور محسوب می‌شود لذا انتظار می‌رود نماینده مردم در مجلس با پیگیری از طریق وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، بسترهای لازم برای توسعه ورزش در شهری که هم بزرگان زیادی را به ورزش کشور معرفی کرده و هم عناوین و مدال‌های زرین زیادی را در ویترین افتخارات خود در رشته های مختلف می‌بیند، فراهم نماید.

 

 

 

نگارش و انتشار: کیوان علاسوند